poniedziałek, 19 września 2016

| MEDYCZNY BOOK TAG| Córka Zeusa

Hej!
Dzisiaj zapraszam was do Medycznego Book Taga! Powoli zbliża się jesień, robi się chłodniej, więcej przeziębień, więc zajmijmy się tematyką zdrowia i chorób... Zapraszam!



***************************************************
1. Anestezjologia - książka, która była tak nudna, że cię uśpiła
***************************************************
Powiem wam, że tylko raz w życiu zasnęłam przy książce. Była to lektura szkolna - "Latarnik". Chociaż była to jedna z lepszych lektur, która mi się podobała... Ale tylko przez nią zasnęłam xd

*************************
2. Diagnoza - smutna książka
*************************
Jedną ze smutniejszych książek przeze mnie przeczytanych był "Oskar i pani Róża". Przeczytałam książkę kilka razy, nigdy przy niej nie płakałam, ale jest piękną i smutną książką.

************************************
3. Zawał - książka z nagłym zwrotem akcji
************************************
Teraz w sumie nie mogę nic wymyślić, więc dam "Koronę w mroku". Myślę, że końcówka była zaskakująca, zachęcająca do czytania kolejnej części, ale nie jest to najlepszy z najlepszych pomysłów, jednak na nic innego nie mogę teraz wpaść.

***************************************
4. Dentysta - książka, której szczerze nie lubisz
***************************************
Ludzie, którzy śledzą naszego bloga, mogą się już domyślić, co się tutaj znajdzie, Tak! "After", do którego mam ogromną niechęć. Jedna z niewielu książek, które aż tak mi się nie podobały.

*********************************************************
5. Doktorze, straciliśmy pacjenta - książka z niespodziewaną śmiercią
*********************************************************
Gdyby "Lek na śmierć" nie został mi zaspoilerowany przez znajomą (dziękuję ;-;) to idealnie by się tu wpasował, aczkolwiek ktoś po prostu musiał mi wyznać tą smutną informację, więc... Nie mam pojęcia ;-;

********************************************************************
6. Operacja - książka, przy której wstrzymałaś oddech ze zdenerwowania i napięcia
********************************************************************
Tutaj już "Lek na śmierć" się nadaje, ale przy 'Igrzyskach śmierci" też się denerwowałam...

*****************************
7. Pobierani krwi - krwawa książka
*****************************
Więcej to obejrzałam krwawych filmów niż przeczytałam krwawych książek. Nie wiem, czy "Szklany Tron" się liczy... Ten facet, który zjadał gałki oczne, albo ciągłe myśli Celaeny (co zawsze wspominam xd), np. ile kroków musi zrobić, żeby kogoś zabić.

***********************************
8. Komu lekarstwo? - Gorzkie zakończenie
***********************************
Hm...
Hmm...
Hmmmmmmmmmmmm...
Nie wiem

*************************************************
9. Zawroty głowy - książka ze świetnym wątkiem miłosnym
*************************************************
W "Królu kruków" podobało mi się, że wątek miłosny nie był tak wyostrzony. Był tam, ale nie dominował innych elementów. Tak samo w Percym Jacksonie (Percabeth ♥)

*****************************************
10. Rozprzestrzenienie się zarazy - kogo tagujesz?
*****************************************
Także tym tagiem zarażam:
Deryn Sharp z naszego bloga, ponieważ nie robiła jeszcze żadnego tagu ;)
i Borussenqueen z Borussequeen recenzuje
Miłego tagu :)

******************************
Dzięki za przeczytanie! Mam nadzieję, że Tag wam się spodobał! Do napisania/przeczytania w następnym poście!
******************************

2 komentarze:

  1. Aż sama bym zrobiła ten tag u siebie na kanale <3
    https://www.youtube.com/channel/UCGpQskDcDqoYieQ_bjqMATQ
    Mega <3

    OdpowiedzUsuń