czwartek, 4 maja 2017

2. BOOK HAUL KWIECIEŃ 2017 #CÓRKA ZEUSA


Hej hej!
Mam nadzieję, że wszystko u was jak najlepiej, a książkowe życie rozkwita *nie tak jak mi*.
Witam was w drugim book haulu. Kurcze, pierwszy był dość dawno temu bo w styczniu (KLIK DO PIERWSZEGO BOOK HAULU), ale w końcu zakupiłam odpowiednią ilość książek, bo wiecie... Głupio mi robić book haul i pokazać wam jedną książek... Także zapraszam do obejrznia moich kwietniowych zdobyczy. Jeśli natrafiliście kiedyś na którąś z tych pozycji, albo już ją czytaliście, bądź macie taki zamiar, dajcie znać w komentarzach!


1. "Girl Online" Zoe Sugg
PENNY MA PEWIEN SEKRET
Pod ickiem Girl Online Penny dzieli się na blogu najsktytszymi myślami o przyjaźni, chłopacach, szkolnych dramatach, swojej szalonej rodzince i atakach paniki, które skutecznie komplikują jej życie.
Kiedy sptawy osobiste Penny przybierają naprawdę zły obrót, rodzice zabierają ją do Nowego Jorku. Tam Penny poznaje Noah - przystojnego gitarzystę. Zaczyna się w nim zakochiwać, co szczegółowo opisuje na swoim blogu.
Ale Noah też ma sekret. Sekret, który może doprowadzić do ujawnienia tożsamości Girl Online i bezpowrotnie zniszczyć największą przyjaźć Penny.
2. "Rywalki" Kiera Cass <- przeczytana, zdobyta jako prezent dla mamy :3
Nigdy nie zazdrościłam szlachetnie urodzonym.
Nie pragnęłam zostać wybrana.
I nie chciałam brać udziału w konkursie, w których stawką jest małżeństwo z księciem...






3. "Czerwona królowa" Victoria Aveyard <- przeczytana, prezent
MIESZKAŃCY NORTY dzielą się, ze względu na kolor krwi, na Srebrnych - arystokratów o nadprzyrodzonych umiejętnościach i Czerwonych - zwykłych ludzi wykorzystywanych jako tania siła robocza i przymusowo wysyłanych na wojnę, która toczy się od prawie stu lat.
Właśnie taki los czeka wkrótce siedemnastoletnią Mare Barrow. Wydaje się, że dziewczyna ma jedynie złodziejski talent, ale gdy trafia na królewski dwór jako służąca, odkrywa w sobie moc, która dla Srebrnych stanowi ogromne niebezpieczeństwo.
Tymczasem w wyniszczonym kraju robi się coraz bardziej niespokojnie. Na sile przybierają ataki tajemniczej Szkarłatnej Gwardii walczącej o wyzwolenie Czerwonych
4. "Opowieść o dwóch miastach" Charles Dickens
Paryż i Londyn w przededniu Wielkiej Rewolucji Francuskiej. Ten burzliwy okres ukazany jest przez pryzmat losów młodego francuskiego arystokraty, niesprawiedliwie uwięzionego lekarza, jego córki i angielskiego prawnika. Po osiemnastu latach spędzonych w Bastylii doktor Manette wychodzi na wolność. Szczęśliwie, już na angielskiej ziemi, rozpoczyna drugie życie u boku córki Lucie. Tam przecinają się drogi dwóch mężczyzn: zbiegłego z Francji Karola Darnaya i błyskotliwego adwokata Sydneya Cartona, samotnika i pijaka, których połączy miłość do jednej kobiety - córki doktora. Wsuktek dramatycznego splotu okoliczności bohaterowie są zmuszeni porzucić spokojne ulice Londynu i przybyć do Paryża pod rządami krwawego terroru. Porwani w wir wydarzeń zostaną poddani ciężkiej próbie.
5. "Exitus Letalis. Tom 1" - przeczytane, zakupione aby uzupełnić kolekcję, komiks
Czasy współczesne. Cierpiąca na narkolepsję Eva Monroe właśnie skończyła studia psychologiczne. Na zlecenie pewnej tajnej organizacji wyjeżdża do Norwegii. W ciągu roku musi odkryć tajenicę mieszkańców rezydencji "Nulfheim". Spotkanie z sześcioma mężczyznami, którzy przeżyli piekło II wojny światowej, jest dla niej wielkim zaskoczeniem. Spodziewała się ujrzeć starszych panów, ale to, co zobaczyła, przerosło jej wszelkie oczekiwania.
Czy zdolność widzenia przeszłych zdarzeń pomoże Evie w rozwiązaniu tej niecodziennej zagadki? Czy genialna, choć niedoświadczona, dziewczyna poradzi sobie z tak trudną misją?

Dzięki za przeczytanie! :D Pamiętajcie, aby pozostawić po sobie ślad w postaci komentarza, a żeby być na bierząco - zaobserwuj naszego bloga :3

Miłego dnia :)
Córka Zeusa

10 komentarzy:

  1. Czytałam Rywalki- iestety mi nie podeszły i Czerwona Królowa - troszkę lepsza jednak nie na tyle by sięgnąć po kolejny tom. Za to zaciekawilas mnie Dickensem , nie czytałam tej powieści- może zerknę. Ja dziś kupiłam Helise - Elsberga i nowa książkę Zulczyka ;) wiec mam co robić. Twój blog będę obserwować bo Ciekawie piszesz . Zapraszam rownież do mnie
    Pozdrawiam

    Czytankanadobranoc.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie urzekły, ale może trafiłam pod gust mamy -zobaczymy :D
      Jejku, dziękuję bardzo *.* bardzo mi miło :3
      Również pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Z Twoich książek czytałam wyłącznie Czerwoną królową i uważam, że nie jest zła :)

    Dałaś mi do myślenia, bo chyba ostatecznie nigdy nie przeczytałam żadnej książki Dickensa... Trzeba to nadrobić!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie :") kiedy przeczytam "Opowieść o..." na pewno pojawi się recenzja! :D

      Usuń
  3. Dickens jest też na mojej liście do przeczytania - do tego to wydanie jest przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :3 wspaniale prezentuje się na półce *.*

      Usuń
  4. Czytam właśnie m.in. Opowieść o dwóch miastach i podoba mi się, choć na pierwszym miejscu u mnie i tak są Wielkie nadzieje. Polecam!

    SzumiąBooki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super :D zobaczę też tę książkę, którą polecasz :3

      Usuń
  5. O, pacz jak tematycznie. Wczoraj skończyłam czytać Jedyną XD (FIY, męczyłam ją od lutego i jestem nią mega rozczarowana ale cóż)

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U, no nieźle... Ja przeczytałam Rywalki były spoko, ale bez szału, jednak męczyłam się z drugą częścią i nie podołałam...
      Również pozdrawiam!

      Usuń