wtorek, 24 maja 2016

KSIĄŻKOWE Q&A #Córka Zeusa

Hej!
Dzisiaj mam zaszczyt zaprosić was do Q&A i sądzę, że chyba każdy wie w mniejszy, lub większym stopniu, o co chodzi, więc po krótce.... Zadaliście pytania i ja na nie odpowiem... Tumtumtum. Było mało pytań, ale mam nadzieję, że z czasem blog się rozkręci :)

1. Czy wszystkie książki ze swoich półek przeczytałaś?

Nie... Niedawno, bo jeszcze pod koniec tamtego roku, można powiedzieć, że książki z mojej półki poszły trochę w zapomnienie. Czytałam wypożyczone z biblioteki i to był mój błąd. Działo się tak do... Albo początku listopada, albo końcówki października... W każdym bądź razie w tym czasie... Później dostałam dużo książek i narobiły się duże zaległości, które muszę teraz nadrobić :)

2. Czego nigdy nie przeczytasz?

Kurcze.... Nie mam pojęcia... Nie jestem pewna, czy do "Krzyżaków" ktoś kiedykolwiek mnie zmusi, bo mimo, że lubię historię, a książki historyczne szczególnie to... No nie...

3. Pierwsza książka jaką pamiętasz?

Ale którą dostałam, czy przeczytałam? Jeśli chodzi o półkę to... Hm... "Biblia", albo "Pan Tadeusz" hehe... A o przeczytanie... Ojej... Ciężko stwierdzić, czy wtedy mi czytano, czy już sama... Naprawdę nie wiem, która była pierwsza.

4. Najgorszy bohater.

To akurat nie jest pytanie... Eh, nie czepiaj się! Przeeepraszammm! Ci....
Na tą chwilę nic mi aktualnie nie wpada do głowy, więc wezmę Kreona z "Antygony", bo... w sumie czemu nie?

5. Najgorsza bohaterka

Pati i Nati z "Pamiętnika lesbijki"... Ostatnio wkurza mnie też Zoey z serii "Dom Nocy", ale nie zasługuje - na razie! - na miano najgorszej bohaterki.

6. Używasz w opowiadaniach trudniejszych słów, aby podnieść poziom?

Tak robił Eryk Edwardsson, a ja nie mam zamiaru iść w jego stronę!

7. Ile masz zamiar przeczytać książek w tym roku?

Jak najwięcej! Hehe... Nie mam wyznaczonego minimum, nie przejmę się jakoś szczególnie, jak będzie mało, ale oczywiście, że chciałabym dużo :p


Dobra, to by było na tyle. W najbliższej przyszłości możecie się - chyba - spodziewać recenzji "Katedry Marii Panny w Paryżu", którą aktualnie zaczęłam czytać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz