poniedziałek, 9 maja 2016

Ode mnie @.@ #Wampiratka

Cześć i czołem! :D
Chcę was powiadomić, iż mam mnóstwo pomysłów na recenzje, lecz ostatnio braknie mi czasu na czytanie :'( Wiedzcie jednak, że w najbliższym (czyli jakieś 3 dni) czasie na pewno pojawią się recenzje:

   * "Magia Krwi" Anthony Huso                                  * filmu "Planeta Singli"




Oraaaz:











Dodatkowo ja i Runnerka robimy razem challenge! Mamy nadzieję, że chociaż trochę się przy nim pośmiejecie :D Pojawi się on na przestrzeni maximum 10 dni ^^

I jeszcze jedna sprawa... Być może zrobimy za jakiś czas konkurs! Oczywiście nagrodą będzie książka. Lecz najpierw musimy uzgodnić jeszcze kilka szczegółów. Będziemy was informować na bierząco!


2 komentarze:

  1. Yeey~ Ciesze się, że się pojawiłaś Wampciu, bo ostatnio wyglądało to troszkę tak, jakby Laurcia wygryzła cię z interesu i samotnie zmonopolizowała bloga...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooj nooo~
      Jestem leniwym człowiekiem i zapominalskim o czym dobrze wiesz xD
      Ale dzięki Runnerce ten interes żyje <3 To ona jest tu główną dowodzącą, a ja tylko pracownikiem jestem sobie :P Ale ciesze się że zaglądasz na naszego bloga Ali~chan ^^

      Usuń