poniedziałek, 9 stycznia 2017

ZACZYNAMY OD NOWA! ~ KRWAWE WOJNY ~ #CÓRKA ZEUSA

Witam wszystkich w ten mroźny, zimowy dzień  :D
Jak obiecywałam - powrót Krwawych wojen, które zamierzam robić regularnie raz w miesiącu, w drugi poniedziałek. Będę toczyła bitwy okładek, które należą do książek, które były ostatnio zrecenzowane na naszym blogu. A w ramach przypomnienia: porównuję okładki w wydaniu, jakie jest w Polsce i te zagraniczne, co nie oznacza, że oryginalne. W poście występują, m.in. zdjęcia Deryn Sharp :D Także zapraszam!


1.

DZIEWCZYNA Z POMARAŃCZAMI - JOSTEIN GRAADER


Tutaj przyznaję punkt dla Polski, ponieważ, nie widać tego na zdjęciu, ta biała otoczka jest jakby... Hm... Pierwszą okładką? Gdy ją odchylimy mamy obraz samego nieba z pomarańczą i uważam, że jest to piękne, mimo że owoc wygląda typowo fotoszopowo. Jednak całość prezentuje się dobrze, a zagraniczna jest dla mnie dość przeciętna

1:0
POLSKA

2.

POD KLOSZEM - MEG WOLITZER


Powiem wam, że tutaj jestem dość rozdarta. Bo zarówno i ta i ta prezentuje się dobrze. Jednak przez mały element, bo niewielki, ale śliczny obrazek, tym razem punkt dostaje zagraniczna okładka.

1:1
RÓWNO

3. 

SŁOWIK - KRISTIN HANNAH

I tutaj już nie mam problemu, ponieważ "Słowik" w Polsce skradł moje serce nie tylko treścią, która była wspaniała i wzruszająca, ale też prześliczną oprawą graficzną. 

2:1 
POLSKA

4.

KORONA W MROKU - SARAH J MAAS

Już kiedyś wspominałam, że obie okładki są bardzo ładne, ale to Polska zyskuje u mnie punkt za białą oprawę, a ja po prostu uwielbiam białe książki!

3:1
POLSKA



Wow! Bardzo się cieszę, że to nasz kraj wygrał :D Dziękuję Deryn Sharp za użyczenie zdjęć do tego posta :) A wam dziękuję za przeczytanie go!

A wam? Które okładki bardziej się podobają?




4 komentarze:

  1. Akurat w tym zestawieniu widać, że Polskie wydawnictwa mogą stworzyć piękne okładki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak i bardzo się z tego cieszę, że w końcu polskie - nie oznacza gorsze :D

      Usuń
  2. To zestawienie wypada na korzyść polskich okładek - zdecydowanie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze, że tak wypada :D
      Również pozdrawiam!

      Usuń