wtorek, 27 czerwca 2017

NASZ TBR NA WAKCJE | 10 KSIĄŻEK, KTÓRE CHCEMY PRZECZYTAĆ W NABLIŻSZYM CZASIE|

Cześć wszystkim!
Ostatnio pojawia się bardzo dużo naszych wspólnych postów, więc po co to kończyć? Zapraszamy na nasz bardzo potencjalny TBR na wakacje. Każda z nas przedstawi po pięć książek, które ma zamiar przeczytać przez ten letni okres. Tylko tyle, gdyż zapewne po drodze znajdzie się coś innego, co nas skusi, a my jeszcze o tym nie wiemy. Także bez zbędnego przedłużania… Zapraszamy!



„Jestem żoną szejka” Laila Shukri – Córka Zeusa
Główna bohaterka Isabelle wraz z przyjaciółką wyjeżdża do Dubaju. Wbrew sprzeciwu wszystkich jej bliskich wychodzi za mąż za jednego z najbogatszych szejków Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Na początku wszystko wydaje się być w należytym porządku, mąż bardzo dba o jej komfort, ale wszystko ogromnie zmienia się po ślubie, gdy Isabelle poznaje prawdę na temat małżeństwa z szejkiem. Na tę pozycję mam chęć od dawna i bardzo nie mogę się jej doczekać!



„Malfetto. Północna gwiazda (tom 3)”– Marie Lu
Adelina powraca ze swoją drużyną w ostatnim tomie trylogii „Malfetto”. Dziewczyna będzie musiała dokonać ostatecznej zemsty oraz okiełznać swój mrok, który z dnia na dzień rośnie w siłę.
Mam nadzieję, że autorka ciekawie zamknęła serię, aczkolwiek nie mam do tej książki wielkich oczekiwań.
"Malfetto. Mroczne piętno": Recenzja
"Malfetto. Drużyna róży": Recenzja



„Cmętarz zwierząt” Stephen King
Tak! Moja ostatnia faza na Kinga jeszcze się nie skończyła!
Rodzina Creedów przeprowadza się do nowego, przyjemnego, wiejskiego domu w Ludlow. Jednak niedaleko tego sielankowego krajobrazu znajduje się, wzniesiony przez dzieci, „cmętarz zwierząt”. Jest bardzo tajemniczy, zwłaszcza, że pochowany tam kot Creedów wraca następnego dnia żywy…





„Baśnie osobliwe” Ransom Riggs
Jest to zbiór baśni dopełniających serię „Pani Peregrine”. Millard Nullings zebrał i spisał je w tej właśnie książce. Opowiadają między innymi o pierwszej ymbrynce, czy zamożnych kanibalach. Opowiadania są czasem śmieszne, czasem zaskakujące, a czasem nawet straszne.
Lubię styl pisarski Ransoma Riggsa i z chęcią zapoznam się z wydarzeniami mającymi miejsce przed pierwszą książką.




Opowieść o dwóch miastach” Charles Dickens
Historia rozgrywa się, jak sam tytuł głosi, w dwóch miastach: Londynie i Paryżu podczas Rewolucji Franuskiej (kocham ten okres historyczny!). Wydarzenia opisuje francuski arystokrata, lekarz, jego córka i angielski prawnik. Terror, krwawy okres to wszystko, mam nadzieję, zostaje ukazane z perspektywy zwykłych ludzi.





„Lolek” Adam Wajrak
 Akcja książki dzieje się zimą w Puszczy Białowieskiej. Tytułowy Lolek to kudłaty psiak o wielkim sercu i dość trudnej przeszłości. Ma tylko jedno marzenie. Znaleźć swoich ludzi.
Do przeczytania tej książki zachęca mnie moja mama. Nie przepadam za polskimi autorami, jednak historia jest o psiaku, dlatego dam mu szansę.





„Maria Antonina. Z Wiednia do Wersalu” Juliet Grey
Maria Antonina. Znowu mój ukochany okres historyczny i książka, którą chcę przeczytać, jako jedną z pierwszych.
Historia rozpoczyna się, gdy młoda, energiczna Maria, córka cesarza jest nadal dziewczynką, która chce się bawić. Jednak cztery lata później zostaje żoną Ludwika XVI i tym samym Królową Francji.



„Mechaniczny anioł” Cassandra Clare
Jest to pierwszy tom trylogii „Diabelskie maszyny”  będąca prequelem do serii „Dary Anioła”
Tessa Gray płynie do Londynu. W porcie ma czekac na nią jej brat, jeddnak zamiast jego spotyka dwie kobiety – Mroczne Siostry. Zapewniają ją że niedługo spotka się z bratem. Okazuje się, że tak naprawdę przygotowują ją do małżeństwa z tajemniczym Mistrzem.
Czytałam już tą serię ale zrezygnowałam w połowie drugiego tomu. Teraz mam zamiar ją skończyć.




„Cinder” Marissa Meyer
Cinder jest cyborgiem. Pracuje jako mechanik na targowisku  w Nowym Pekinie. Jej życiu ulega zmianie, gdy dostaje od księcia bardzo ważną prośbę.
O tej książce nie wiem praktycznie nic… Nie oczekuję wiele, ale słyszałam dość dobre opinie, które mnie zachęciły, choć nie stawiam jej wysokiej poprzeczki.





„Imperium burz (tom 5)” Sarah J. Maas
Aelin uczy się magii. Odkrywa jej nowe możliwości oraz potęgę. Szuka sojuszników chcąc bronić królestwo. Tymczasem Erawan zbiera armię by zadać światu ostateczny cios.

Czemu ja jeszcze tego nie przeczytałam? Mam ją w domu od czasu premiery i się kurzy. Pora się za nią zabrać.




Mamy nadzieję, że post wam się spodobał! Jakie książki wy chcielibyście przeczytać w wakacje? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz