sobota, 1 października 2016

|WRZESIEŃ| w moim obiektywie #Córka Zeusa

Heejj ^^
Tak właśnie, w bardzo szybkim tempie, zleciał cały wrzesień.
Dzisiaj zaczął się październik i powiem wam, że ciężko mi uwierzyć, że nie dawno był pierwszy dzień szkoły. Zrobiłam w tym miesiącu tak dużo rzeczy...
Poszłam do szkoły. Wooow xD Gratulacje mi!
Były urodziny mojego taty i mojej babci.
Byłam na filmie "Moja chuda siostra"
Poszłam na mecz (zawsze chciałam pójść, ale nigdy nie byłam! Aż do września tego roku).
Dostałam bilety na Notre Dame de Paris.
Kupiłam dwie książki.
Zrobiłam z Wampiratką dwie sesje zdjęciowe.
Naprawdę. Ten miesiąc minął mi błyskawicznie.
A wam? Co porabialiście we wrześniu?

Jeśli chcecie być bardziej na bieżąco z tym, co czytam, albo z naszymi "sesjami", albo chcecie zobaczysz więcej zdjęć z nich to wbijajcie na mojego Instagrama: KLIK. Zapraszam do zdjęć!






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz