sobota, 23 stycznia 2016

Parę pytań... #Wampiratka

Halo, halo!
Tak to ja! Wampiratka! Wybaczcie, ale muszę was pomęczyć, taka już moja rola :D
Mam do was kilka spraw, mianowicie:
Jak mogliście już zauważyć na blogu pojawiła się muzyczka! I właśnie dlatego mam do was pytanie:
Czy znacie jakąś megaextrawspaniałą piosenkę i chcielibyście ją na blogu? Jeśli tak jesteśmy otwarte na propozycje ;) Swoje wybory piszcie w komentarzach ^^



Druga sprawa jest taka:
Chcę w przyszłości zrobić losowanie w którym nagrodą będzie książka :D Ale to nie teraz xD Dopiero za jaaakiś czas.

Na końcu chciałam jeszcze się spytać, czy recenzując jakąś książkę dla was mogę także wpleść moje rozmyślania nad tą książką? I czy czasami mogę wrzucić jakieś poważniejsze tytuły?


1 komentarz:

  1. Cześć, Aniołku! Moim zdaniem to baaardzo dobry pomysł, z tymi własnymi przemyśleniami! Zrób tak, taki suchy, twardy recenzjowy chleb to nie dla mnie, a odrobina czegoś od serca z pewnością poprawi odbiór tekstu!

    OdpowiedzUsuń