piątek, 1 stycznia 2016

SYLWESTROWY TAG. WITAMY 2016! #Runnerka

Także ten...
 No, jest 1 stycznia 2017 roku... Wow!
Początek tego roku. Zaczynamy 2016... Chyba wszyscy to wiedzą xD z tej okazji proponuję Sylwestrowy Tag.
Na czym on polega?
Mianowicie, wybrałam sobie 10 książek. Mam dziesięć numerków. Po kolei losuję tytuł książki, otwieram na dowolnej stronie i pierwsze imię, pierwszy bohater, który się pojawi, będzie odpowiadał postaciom z numerków. Zacznijmy!



Książki, które wybrałam:
1. 'Czerwona Piramida' Rick Riordan
2. 'W pierścieniu Ognia' Suzanne Collins
3. 'Więzień Labiryntu' James Dashner
4. 'Harry Potter i Kamień Filozoficzny' J.K.Rowling
5. 'Klątwa Tytana' Rick Riordan
6. 'Zmierzch' Stephenie Meyer
7. 'Miasto Kości' Cassandra Clare
8. 'Wampiry z Morganville księga 1' Rachel Caine
9. 'Kitty i Nocna Godzina' Carrie Vaughn
10. 'Władca Pierścieni' J.R.R. Tolkien


1. Osoba tańcząca do rana na imprezie sylwestrowej.

~Czerwona Piramida~Carter~
Sądzę, że chłopakowi przydałaby się taka dawka imprezy, więc... Myślę, że na początku byłoby ciężko, ale potem by się rozruszał ;) Siostra by mu pomogła, albo chociaż Ziya ;) <3

2. Osoba puszczająca fajerwerki na Nowy Rok.

~Kitty i Nocna Godzina~Kitty~
No trzeba przyznać, że Kitty umiała się zabawić... Myślę, że przygotuje coś szałowego ;)

3. Osoba tak pijana, że będzie leżeć pod stołem.


~W Pierścieniu Ognia~Peeta~
Coż... Miałam szczerą nadzieję, że wylosuję tutaj Haymitcha, bo Peeta.... No Peeta nie! xD To nie jest jego natura, ale powiem wam, że Haymitch był zaraz po nim... no ale... co w ciebie wstąpiło Peeta?!


4. Osoba, której nikt nie zaprosi na imprezę.


~Wampiry z Morganville. Księga 1~Shane
Shane?! BOŻE NIE!!! JA GO KOCHAM! Nie może go zabraknąć!! Zaproszę go, chociaż nie mogę xD
5. Osoba, która będzie imprezowym DJ.


~Więzień Labiryntu~Newt~
No nie wiem, nie wiem... Umiem go sobie wyobrazić, ale wyobrazić potrafię sobie wszystko :p Więc... hm.. Na pewno będzie przystojnym DJ-em xD
6. Osoba, która z własnej woli będzie oglądała Sylwestra w telewizji.


~Miasto Kości~Clary~
Zastanawiam się, czemu dziewczyna nie przyjdzie... Myślałam, że wejdzie, chociaż na chwilkę, z Simonem... No, ale trudno.. :(


7. Osoba, do której przyjedzie policja, bo za głośno puszcza muzykę.


~Władca Pierścieni~Gandalf~
Naprawdę? Naprawdę? Peeta będzie pijany... Po Gandalfa przyjedzie policja... Nie no... Ciekawie xD



8. Osoba tak niezdarna, że przewróci się na śniegu.


~Zmierzch~Edward~
Kolejna postać, która nie pasuje mi do danego punktu... Edward kojarzy mi się z nadmierną elegancją, więc przewrót w śniegu... Już bardziej pasowałby Jacob xD
9. Osoba odpowiedzialna za wystrój sali.


~Harry Potter i Kamień Filozoficzny~Harry~
Tutaj zdaję się na pana Pottera i mam nadzieję, że nie wyjdzie to na złe xD
 

10. Osoba, która na następny dzień obudzi się z wielkim kacem.

~Klątwa Tytana~Bianca~
Bianca di Angelo nie była za długo w akcji, ale i tak wydaje mi się to nie za bardzo realne...


 
Uważam, że moja impreza Sylwestrowa będzie... Ciekawa xD Ze skacowaną Bianccą, pijanym Peetą, niezdarnym Edwardem i zbyt głośnym Gandalfem... No, ale będzie mój kochany Peeta, mój kochany Carter, mój kochany Newt <3 




Nowego Roku 2016 życzę Wam:
Dużo książek
Dużo hajsu (m.in. na książki)
Samych szczęśliwych chwil
Wspaniałych przyjaciół (nie musi ich być dużo, ważne żeby byli prawdziwi)
Żeby spełniły się wszystkie Wasze marzenia
Żebyście dobrze wypełniali swoje postanowienia ;)
SZCZĘŚLIWEGO 2016!

NO I MAM NADZIEJĘ, ŻE WAS SYLWESTER BYŁ SZAMPAŃSKI;)
Dużo fajerwerków (chyba, że nie lubicie. Jeśli nie lubicie to mało fajerwerków xd)
Fajnych imprez (z pijanym Peetą, głośnym Gandalfem itp.) [chyba, że w ogóle nie urządzacie imprez, w takim razie dobrej nocy]
I żeby fikcyjne postacie nie wchodziły wam za często na głowę, żeby nie miały za dużo misji w tym roku xD


I TAK OTO ROZPOCZYNAMY ROK 2016!
#RUNNERKA

PS Miałam takie super rajstopy na Sylwestra xd


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz