czwartek, 31 grudnia 2015

SYLWESTER #Runnerka

Hej :)
Witam w ostatnim dniu tego roku ;) chciałam pokazać wam jak będzie wyglądał mój Sylwester ;) później pojawi się Sylwestrowy tag.
Także na początku jest to zwykły dzień. Czytam, jestem na Facebooku - jak zawsze xD - oglądam telewizję. Bo więcej dzieje się dopiero wieczorem ;)

Na Sylwestra wyjątkowo się szykuję. Ubieram się przesadnie xD zazwyczaj sukienkę, kapelusz z imitacją krwi, czy czapkę z papieru. Oczywiście dodatki typu naszyjniki, wisiory, bransoletki, kolczyki... I daję sobie zrobić makijaż! - Co nie jest normalne u mnie xD

Co do dekoracji to w tym roku kupiłam balony i czapki, ale sama robię serpentyny, czy conffetti.

Dekoracjami obstawiam stół - w tym przypadku też głowę xD - który stoi w dużym pokoju. Jak zwykle musi siedzieć mój kot... A jak już mu spróbujesz zrobić zdjęcie to dupa wychodzi! No, cóż... Sami zobaczcie:
 

To później wstawiam Sylwestrowy Tag ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz