czwartek, 24 grudnia 2015

ŚWIĘTA 2015 #Runnerka

No witam ;)
Dzisiaj jest ten piękny czas: Wigilia! Gdy piszę ten post, oglądam oczywiście Kevina XD

Wracając. Mam nadzieję, że spędziliście ten dzień z rodziną, lub z wyjątkowymi osobami, że dostaliscie dużo książek

Jeśli nie, to życzę wam wielu książek! Dużo szczęścia, pomyślności, dużo zdrowia, bo to ważne, więcej fikcyjnych partnerów! 
Jeszcze dwa dni świat, więc, żebyście nie przytyli AŻ tyle xD 


Ja na tegoroczne święta dostałam trzy książki. Wy również pochwalcie się jakie! 

'Silmarillion' J.R.R. Tolkien 
SILMARILLION to się zbiór opowieści o Dawnych Dniach, czyli o Pierwszej Erze Świata, poprzedzającej epokę, w której rozgrywa się akcja WŁADCY PIERŚCIENI. Legendy i mity sięgają zamierzchłych czasów, gdy pierwszy Władca Ciemności, Morgoth, przebywał w Środziemiu, a elfy Wysokiego Rodu toczyły z nim wojnę, by odzyskać Silmarile, trzy 'świetliste klejnoty', w których przebywało światło Dwóch Drzew Valinoru. Oprócz historii Silmarilów książkę wypełniają legendy o Ainurach, Valarach, upadku Númenoru i Pierścieniu Władzy. Razem składają się na niepowtarzalny obraz dziejów - od Muzyki Ainurów, z której zrodził się świat, aż do końca Trzeciej Ery, gdy powiernicy Pierścienia odpłynęli z Szarej Przystani. 

'Eve' Anna Carey
Porywająca, niezapomniana przygoda i zupełnie nowe spojrzenie na to, co znaczy kochać. Lauren Kate, autorka Upadłych. 
-Dokąd mam iść? -Zapytałam dążącym głosem.
Las rozciągał się przede mną oświetlany tylko idealnie okrągłym, lśniącym księżycem.
Oto to miejsce. Stąd przybyłam i tam wracałam. Moja przeszłość i przyszłość. Chciałam pytać dalej o to dziwne miejsce zwane Kalifią, o mogące mnie czekać niebezpieczeństwo, ale za rogiem dormitorium zobaczyłam blask strażniczej latarni. 
Pani Florence popchnela mnie. 
-Idź teraz! - Ponaglała. - No idź! 
Drzwi zamknęły się za mną tak samo szybko jak się otworzyły, i zostawiły mnie samą pośród zimnej, bezgwiezdnej nocy... 
I TAK EVE UCIEKA ZE ŚWIATA BEZ MĘŻCZYZN... 

'Pocałunek łowcy' Marjorie M. Liu 
Demoniczna strażniczka ludzkości zakochana w człowieku, który potrafi okiełznać demony. 
Za dnia tatuaże są jej zbroja. Nocą ożywają, odrywają się od jej ciała, by stworzyć jej własną demoniczną armię. Są jedynymi przyjaciółmi ostatniej tropicielki demonów Maxine Kiss w jej walce ze złem. Jedynymi bliskimi istotami w jej życiu, w którym nie ma miejsca na miłość. Lecz nadchodzi dzień, gdy wszystko się zmienia za sprawą niezwykłego mężczyzny... 

To już może nie książka, ale typu książkowego, czyli super zakładka od mamy! 


Chwalcie się co u was, a ja życzę wam wesołych, wesołych Świąt! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz