wtorek, 22 grudnia 2015

Santa Claus Factory Tag #Runnerka

Heeeeej.
Za dwa dni już święta, czujecie to? Ja nie za bardzo... Dlatego czas na coś Christmasowego na tym blogu! Dlatego pojawił się... (dymdymdymdym...!)... SANTA CLAUS FACTORY TAG! O co chodzi? Zasady są bardzo proste. Mam dziesięć karteczek z różnymi bohaterami książek. Pod spodem mam pytania i tak jak idą, losuję imię postaci. Może wyjść... Ciekawie... ZACZNIJMY!



(TAK BARDZO ZDJĘCIE BOKIEM)
Wybrane przeze mnie postacie:
GROVER - "Percy Jackson"
CHRISTIAN - "Akademia wampirów"
ROSE - "Akademia wampirów"
NEWT - "Więzień Labiryntu"
MINHO - "Więzień Labiryntu"
RON - "Harry Potter"
DRACO - "Harry Potter"
JACE - "Dary Anioła"
PEETA - "Igrzyska Śmierci"
KATNISS - "Igrzyska Śmierci"
GANDALF - "Władca Pierścieni"

1. Mikołaj, czyli bohater, który w jedną noc obleci cały świat na swoim Rudolfie, rozdając dzieciom słodycze.
Peeta z "Igrzysk Śmierci". Hm... Szczerze powiedziawszy, umiem sobie wyobrazić dobrodusznego Peetę, rozdającego prezenty dzieciom. Uważam, że jest on naprawdę dobrze wylosowany! Wow... Pierwsze losowanie i już dobry traf! Dobrze się zapowiada :D

2. Pani Mikołajowa, która będzie się troszczyła o Mikołaja.
Tutaj pasowałaby Katniss, ale to nie ona... Jace! Jace?! Jace z "Darów Anioła"?! Nie, nie, nie! Ewidentnie, definitywnie nie! Czy ktoś umiałby sobie wyobrazić Jace'a w roli miłej kobiety, która pomaga Peecie?! Sądzę, że chłopcy by siebie nie polubili...

3. Elf-producent, czyli postać, która zaprojektuje twój prezent.
O mrau... Draco zaprojektuje mi prezent? Jestem naprawdę ciekawa, co wymyśli... ;)

4. Elf-łasuch, czyli bohater, który zje z Twojej choinki wszystkie słodycze.
Minho! No wiesz... Stary! A chciałam być tak miła i zaprosić cię na mój ślub z Newtem! Ekhem... I tak cię zaproszę xD

5. Elf-leniuch, czyli postać, która będzie spała podczas pracy.
Rose... Dziewczyna mi psuje i nie pasuje jednocześnie, ponieważ jeśli czegoś naprawdę pragnęła, angażowała się w to w pełni, ale np. szkoła... hm... nieźle, nieźle...

6. Elf-psotnik, czyli postać, która zrobi kawał Mikołajowi.
Ron! Hehe... Może być, naprawdę, może być... Na pewno Harry mu w tym pomoże!

7. Rudolf, czyli postać, która pociągnie sanie Mikołaja.
Grover! A to dobre! Nasz satyr pociągnie sanie! Mam jakieś magiczne ręce! :o

8. Niegrzeczne dziecko, które dostanie rózgę.
Katniss?! Katniss naprawdę?! Dobra, może zabiła ludzi, ale kurczę! Robiła to w imię dobra! A Mikołajem został Peeta! Peeta dał Katniss rózgę?! No nie!

9. Grzeczne dziecko, które dostanie wymarzony prezent. 
No Gandalf ewidentnie zasługuje na swój wymarzony prezent. Co do tego nie mam żadnych zastrzeżeń!

9. Camper, który podejrzy Mikołaja.
Hahah! Tutaj wylosowałam Newta z "Więźnia Labiryntu"! Może nie jest to AŻ TAK nieprawdopodobne, ale widzę tutaj bardziej Thomasa, czy Minho... Ale... No w sumie... Czemu nie?


Także tak właśnie kończę ten tag. Za dwa dni święta, które poczuję pewnie dopiero jutro, gdy pojadę po prezent z wujem i ubiorę choinkę :) Dzisiaj - się pochwalę xD - na Wigilii klasowej dostałam dwie książki ;) Naprawdę nie mogę się doczekać czwartku, ponieważ kocham ten świąteczny czas!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz