piątek, 25 grudnia 2015

Plany na świąteczną przerwę #Runnerka

Heeeeej
Jak widać ostatnio zaangażowałam się w pisaniu tego bloga i nie mogę go opuścić tak nagle, mam nadzieję, że ktoś to w zamian czyta xD

Zostało mi trochu wolnego, więc co zamierzam porabiać? Czym zajmę sobie czas? Oczywiście, jak nie znajdę na to czasu, to przyciągnie się do roku szkolnego ;)

FILMY
STAR WARS
Niedawno, to był 20.12, byłam na najnowszej części Star Warsów. Do nadrobienia mam jeszcze 6 ;)

Igrzyska Śmierci. Kosogłos część pierwsza 
Moje kochane igrzyska, które nigdy się nie znudzą ;)
Hobbit: bitwa pięciu armii 
Tutaj mam wielką rozterkę, czy oglądać Hobbita, którego też już oglądałam, czy Kosogłosa, którego kocham, ale znam na pamięć. 

Pada Shrek
Kocham filmy animowane, a zwłaszcza Disneya. Shreka zawsze oglądałam i oglądać będę xD

Książki 
Percy Jackson i bogowie olimpijscy. Klątwa tytana 
No to ten. Muszę dokończyć trzecią część. Sądzę, że niedługo skończę, bo Riordan bardzo mnie wciąga ;)
Gra
O tej książce już pisałam przy urodzinowych postach. Jest to plan na najbliższy czas 
Krąg 
To będzie moje drugie podejście do Kręgu i sadzę, że tym razem udane ;)
Władca Pierścieni 
Muszę, po prostu muszę w końcu przeczytać Tolkiena! Ta książka jest najbliższym planem, zaraz po zakończeniu Percy'ego

Jestem świadoma, że nie uda mi się wszystkiego ogarnąć w wolne, ale są to po prostu plany, a plany mogą się zmieniać. Wy też możecie pisać, co będziecie robić ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz