środa, 23 grudnia 2015

All I want for Christmas is You TAG #Runnerka

1. Jakiego fikcyjnego bohatera chciałabyś znaleźć pod choinką?
Tutaj mam wielką rozterkę, ponieważ w książkach znalazłam już sobie tylu mężów... Jakby dodać do tego jeszcze filmy to w ogóle! Ale jednak zdecyduję się na książki, bo o takiej tematyce jest blog i wybieram Newta z "Więźnia Labiryntu", którego po prostu kocham całym sercem!
2. Jakiego fikcyjnego bohatera chciałabyś pocałować pod jemiołą?
Tutaj również muszę przeprosić wszystkich moich mężów, ale niestety Newt... No po prostu nie mogę pominąć takiej sytuacji!
3. Piszesz listo do świętego Mikołaja, jakie pięć książek chciałabyś dostać?
"Gra o tron" George R. R. Martin
"Zagubiony heros" Rick Riordan
"Metro 2033" Dmitrij Głuchowski
"Córka czarownic" Dorota Terakowska
"Atramentowa krew" Cornelia Funke
4. W Hogwarcie jest sekretny Mikołaj, co chciałabyś dostać?
Emmm... Żebym poznała Thomasa Sangstera *.* Oczywiście książek... Kurczę... Dużo tego...
5. Masz możliwość spędzenia dnia z postaciami z książek i aktorami, którzy wcielili się w nich w adaptacji filmowej. Kogo byś wybrała?
Całą ekipę z "Więźnia Labiryntu"! Nie pokochałam tylko książek, jak w przypadku "Harry'ego Pottera" czy "Igrzysk Śmierci", ale też aktorów!
6. Masz możliwość zaprosić 10 fikcyjnych bohaterów na Sylwestra. Kogo wybierasz?
- Fred i George Weasley'owie - bez nich nie byłoby mojej imprezy!
- Finnick Odair
- Newt
- Minho
- Percy Jackson
- Nico di Angelo
- Adrian Iwaszkow
- Rose Hathaway
- Christian Ozera
7. Jaka postać byłaby dobrym świętym Mikołajem?
Nie mam pojęcia dlaczego, ale moim zdaniem Peeta Mellark jest po prostu idealny! Jeszcze we wczorajszym tagu go wylosowałam!

Święta już naprawdę niedługo! Mam nadzieję że choinki ubrane ;) moja właśnie dzisiaj :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz