wtorek, 9 lutego 2016

Ogłoszenia parafialne 1 #Córka Zeusa

Witaaam was baaardzooo serdeeecznieeee!
*Świruję*
Wiem, że od 5 dni nie pojawił się żaden post, więc muszę wam wytłumaczyć!
*Tak, tak... Teraz się tłumacz*

Jak już pisałam w poście o "The Boy" właśnie przeczytałam "Szklany Tron" Sarah J. Maas, ale Wampiratka napisze o tym post.
*Tsaa.... Od kiedy ona to mówi? xD*
Przez dwa dni nic nie czytałam :o DWA CAŁE DNI BEZ KSIĄŻKI, bo Wampiratka zapomniała przynieść mi książkę ;-; Ale już mam ją od niedzieli, ale uczyłam się na biologię [dzisiaj pisałam i powiem tak... Coś mi nie poszło xD]. Czytam opowiadania ze "Szklanego Tronu", aktualnie "Zabójczyni i władca piratów" i o tym napiszę! Ma tylko 99 stron, więc niedługo powinnam skończyć, ale mówię, zaczęłam się uczyć [w końcu!!!!!] i mam mało czasu i czytam już mniej :'( Ale obiecuję, że napiszę.

Ehh, jutro praca klasowa z religii ;-; Kto wymyślił oceny z religi?!!!

Jeszcze jedna sprawa.
Widzę, że już jest dużo wyświetleń *.* Jednak nie wiem, czy są to przypadkowe  wejścia ludzi, którzy wklikują "wyświetl kolejnego bloga", czy naprawdę ktoś to czyta, ponieważ komentarzy nie ma prawie wcale, więc jeśli naprawdę ktoś to czyta, to proszę zostawić komentarz :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz