czwartek, 4 lutego 2016

"The Boy" ~ film #Córka Zeusa

Premiera: 29.01.2016
Reżyseria: William Brent Bell
Scenariusz: Stacey Menear
Czas trwania: 98 minut
Produkcja: USA
Wiek: 15+
Gatunek: Thriller; horror

[zdjęcie z: filmweb.pl]

Greta (Lauren Cohan) przyjeżdża do angielskiej posiadłości, aby zostać nianią. Państwo Heelshire (Jim Norton i Diana Hardcastle) ukazują jej syna - Brahmsa, który jest lalką. Dziewczyna bierze z początku zlecenie, jako żart, traktując "zabawkę", jak każdą inną. Nie wie, że Brahms ma swoje zasady, których należy przestrzegać. Jeśli ich nie przestrzega, dochodzi do dziwnych okoliczności. Z czasem Greta dowiaduje się, że chłopiec nie jest tylko i wyłącznie lalką. Zdradza to zaufanemu mężczyźnie, którego poznała - Malcolmie (Rupert Evans). Gdy wszystko idzie dobrze (tu nie mówię normalnie) pojawia się były chłopak Grety, Cole (Ben Robson), który wszystko komplikuje.



Nie był straszny, choć czułam, że ludzie przede mną, kilka razy podskoczyli na krzesłach. Uważam, że film szedł w bardzo dobrym klimacie, akcja powoli się rozwijała, w tym filmie akurat na plus, a pod koniec wszystko zaczęło biec. Nie zrozumiałam końcówki - jeśli ktoś to zrozumiał, niech mi powie, o co chodzi, jak kamera jechała do tego pomieszczenia w ścianie i były tabliczki z zasadami xD. Uważam ten film, za ciekawy, ale nie trafia na listę najlepszych filmów. Może zrobię listę filmów, do których mam najwięcej teorii! Po wyjściu z kina miałam mętlik w głowie i wymyślałam tysiące teorii! Sądzę, że Lauren bardzo dobrze się spisała. 

8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz