poniedziałek, 1 lutego 2016

SOCIAL MEDIA BOOK TAG

Heeeeeej
Dzisiaj zaczął się luty, więc przychodzę do was z Tagiem, a dokładniej z Social Media Book Tag, co zapewne zauważyliście po tytule. Na wstępie chcę powiedzieć, że właśnie skończyły mi się ferie, więc pewnie nie będzie tyle postów, co ostatnimi czasy. Na pewno w środę, czwartek, lub w okolicach tych dni, pojawi się recenzja filmu "The Boy", na który idę właśnie w środę.  Co do książek to czytam aktualnie "Szklany Tron", ale o tej ma napisać Wampiratka, czego oczekuję już od dawna :p Ale ogay, przechodzimy już do naszego Tagu!

***
Twitter - twoja ulubiona krótka książka

Hmmm... Tutaj umieszczę "Oskara i panią Różę", którą przeczytałam 3/4 razy. Jest piękna i wzruszająca. Słysząc jednak opinie o filmie, na razie się za niego nie zabieram ;)


Facebook - książka, którą każdy czytał i  poczułaś presję by ją przeczytać.

Kurcze... Tutaj może dałabym pana Pottera. Pamiętam, że już dawno dawno dawno temu, gdy zabierałam się za tą magiczną serię po raz pierwszy, skończyło się na drugiej, bądź trzeciej części. Jednak już mam ją przeczytaną całą i naprawdę ją kocham!


Tumblr - książka, którą przeczytałaś zanim, to było popularne. 

Tutaj naprawdę nie mam pojęcia, co mogłabym napisać, ponieważ przyznam wam się, że czytam książki, które albo nie są jeszcze [bądź w ogóle nie bądą xDD] popularne, albo takie, które już są. Może więc dam "Opowieści z Narnii", ponieważ, jak się za nią zabierałam wydaje mi się, że nie było o niej jeszcze AŻ tak głośno.


MySpace - książka, którą czytałaś, ale nie pamiętasz, czy ci się podobała czy nie.

Jest to "Zagubiony heros" Ricka Riordana. Zabierałam się za nią jakiś czas temu, ale jakoś jej nie skończyłam. Pamiętam, że nie przepadałam wtedy za twórczością Riordana [A TERAZ KOOOOCHAM!], ale ta książka... Szczerze... Nie pamiętam. Zakupiłam ją całkiem niedawno i na pewno ją przeczytam i pojawi się recenzja ;)


Instagram - książka, która była tak ładna, że musiałeś jej zrobić zdjęcie. 

Ja tak naprawdę robię zdjęcia wielu książkom. Między innymi, żeby wstawić recenzję na bloga, bądź w księgarni, kiedy zamierzam zobaczyć ją kiedyś na półce! Ale może to być "Flawia de Luce", która zaciekawiła mnie najpierw okładką. Muszę też przyznać, że "Szklany Tron" i "Plaga Samobójców" również mają piękne okładki. Oraz książki Riordana... No i "Igrzyska Śmierci"... Kurcze... Tutaj mogłabym wymieniać w nieskończoność!


Youtube - książka, którą chciałabyś, żeby powstała recenzja.

"Szklany Tron"! Tego jestem chyba najbardziej pewna w tym Tagu. No może nie... Inaczej... To była najszybsza odpowiedź w tym Tagu. Tak! Oczywiście "Lek na śmierć", ale tego jestem pewna, że powstanie :p Szczerze, trochę się obawiam, jak przedstawią... TERAZ UWAGA. JEŻELI NIE CZYTAŁEŚ, ALBO NIE DOCZYTAŁEŚ DO KOŃCA I NAPRAWDĘ NIE CHCESZ TAKIEGO SPOILERU, PRZEWIŃ DALEJ. DAM CI PUSTE MIEJSCE, ŻEBYŚ PRZYPADKIEM NIE PRZECZYTAŁ. I UWAGA JEŚLI NAPRAWDĘ TEGO NI CHCESZ PRZEWIJAJ TERAZ! Spotkanie Newta w Enklawie, czy... Jego śmierć, przy której ryczałam, jak małe dziecko i zalałam kartki tej, jakże wzruszającej książki!




"Czerwonej Piramidy" też by było ciekawie zobaczyć ekranizację. I nie ma jej na zdjęciu, bo pożyczyłam moją książeczkę :')


***
Także dziękuję za przeczytanie tego posta! Jestem mega śpiąca! Tak bardzo nie chcę do szkoły, ale dzisiaj nastał ten przykry dzień, końca ferii :( Dlatego wolę mieć przerwę zimową, albo w środku, albo ostatnia! Nie cierpię mieć pierwsza!
#narzekanie

A ja się teraz z wami żegnam. Papa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz