niedziela, 20 marca 2016

Zombie Apocalypse Book Tag by Córka Zeusa

Witam was w Tagu, którego nazwę macie w tytule!
Ogólnie.
Chodzi w nim, iż wybieramy 5-10 książek [ja wybrałam 5] i losujemy którąś. Następnie otwieramy na randomowej stronie i imię bohatera, które będzie pierwsze przypasowujemy do danego członka naszej ekipy. Moje książki:

~ "W Pierścieniu Ognia"
~ "Więzień Labiryntu"
~ "Harry Potter i Komnata Tajemnic"
~ "Miasto Kości"
~ "Klątwa Tytana"



"Klątwa Tytana"

1. Osoba, która zginie jako pierwsza.

Luke. Jakoś nie będzie mi go brakowało. Nie przepadam za nim, więc... Papa Luke!

2. Osoba, której podstawisz nogę, aby uciec przed zombie.

Annabeth... Kurcze... Annabeth lubię i to bardzo... Chociaż ona jest mądra, więc powinna przeżyć... W końcu ważyło na tym moje życie! 


"W Pierścieniu Ognia"

3. Osoba, która pierwsza przemieni się w zombie

Mimo, iż kocham Peetę i to jest mój mąż, uważam, że jest to możliwe, gdyż... cóż... muszę przyznać, był lekkim fajtłapą. I tak będę za nim tęsknić :'( ♥

4. Osoba, która mi podstawi nogę, aby uciec przed zombie

Oj, Haymitch... Uznam, że byłeś po prostu zbyt pijany i nie myślałeś o tym, co robisz!


"Miasto Kości"

5. Drużynowy idiota

Hahahahahahha! Jace?! Naprawdę?! Coś chyba nie tak xD Wolałabym się nie przekonywać, co by zrobił, jakby się o tym dowiedział! Foch do końca życia xDD No.. Może krócej xD

6. Mózg drużyny

Alec.. W sumie książkę czytałam tak dawno, że nie jestem do końca pewna, czy by pasował... Chyba wolałabym jednak Jace, jako mózg... 

+ Matko... Uwielbiam filmowego Jace'a i serialowego Aleca ♥


"Więzień Labiryntu"

7. Drużynowy medyk

Alby był przywódcą i to rozsądnym i inteligentnym, więc sądzę, że nadałby się do tej roli.

8. Ekspert od spraw broni

Hm... Thomas pewnie dałby wszystkim elektromiotacz... Sądzę, że byłby średni... Ani dobry, ani zły...


"Harry Potter i Komnata Tajemnic"

9. Awanturnik drużyny

W sumie nie można powiedzieć, że Ron się nie wykłócał, ponieważ... Tak robił. Także może nie jest najgroźniejszy, ale umie się fochnąć... A do tego jeśli chodziłoby o tego następnego...

10. Kapitan drużyny

Em... To chyba JA powinnam nim być... Załóżmy, więc, że Draco jest moim zastępcą... To Ron jednak naprawdę może być awanturnikiem... A jeśli Malfoy miałby być kapitanem, a nie zastępcą to chyba szybciej rzuciłby wszystkich do zombie, żeby uratować swój tyłek... I tak go kocham ♥

Także... Tak prezentuje się moja drużyna. Sądzę, że nie jest kiepska, może jakoś udałoby nam się uratować. 
Mam nadzieję, że Tag wam się podobał. Do... Napisania? 






1 komentarz:

  1. Moje serce... Krwawi :'( Jak można tak szkalać imię Jace'a?! To ja mam foch do końca życia ;-; Idę płakać w poduszkę...

    OdpowiedzUsuń