wtorek, 1 marca 2016

Podsumowanie miesiąca. Luty 2016 #Córka Zeusa

Luty mogłabym nazwać swoim ciekawym miesiącem. Przeczytałam książkę, która od tak dawna czekała na mnie na półce, przez którą dostawałam ochrzan od Wampiratki, że jej nie czytam, a którą tak pokochałam! Po drugie: w końcu w me ręce dostała się trzecia część "Monumentu 14", której przez kilka miesięcy ktoś nie oddawał do biblioteki!

Przeczytane książki

W ty miesiącu przeczytałam trzy książki. W roku szkolnym, w ogóle czytanie nie za bardzo mi wychodzi. Nadmiar obowiązków. A do tego jeszcze pojechałam na weekend do Torunia, gdzie przeczytałam... Uwaga, uwaga... 1 stronę! Jestem sobą załamana i wiem, że będę musiała to nadrobić! Przeczytane książki to:

"Szklany Tron" ~ Sarah J. Maas ~ 6.02.2016
"Zabójczyni i władca piratów"~ Sarah J. Maas ~ 10.02.2016 (Recenzja)
"Monument 14. Wściekły wiatr" ~ Emmy Laybourne ~ 20.02.2016
"Zabójczyni i Czerwona Pustynia" ~ Sarah J. Maas ~ 24.02.2016 (Recenzja)
"Zabójczyni i podziemny świat" ~ Sarah J. Maas ~ 28.02.2016 (Recenzja)


Ulubione cytaty z tych książek


"Szklany Tron"


"Wszyscy nosimy blizny, Dorian. Jedyna różnica polega na tym, że moje są bardziej widoczne od innych" ~ Celaena Sardothien

"Nazywam się Celaena Sardothien (...).  Choć moje imię właściwie nie ma znaczenia. Możesz nie nazywać Celaeną, Lilian albo suką, a ja i tak cię pokonam" ~ Celaena


"Zabójczyni i władca piratów"

"Jestem najlepszą zabójczynią świata (...) Nie boję się niczego.
Naprawdę? (...) Bo ja jestem najlepszym piratem świata i boję się wielu ludzi. To dlatego wciąż pozostaję przy życiu" ~ Celaena i Rolfe

"(...) dopiero gdy złapała go za gardło i ucisnęła wrażliwe punkty. Była przecież zabójczynią, a nie bezwzględną morderczynią"


"Monument 14. Wściekły wiatr" 

"Lecz kiedy już raz się zabije, dusza wypacza na zawsze. Jest jak przypalona patelnia - gdy tylko postawi się ją na ogniu, sama drży, nierówna, niespokojna." ~ Josie

"(...) obciełabym te koczki. Może próbowałabym zerwać sobie twarz. (...) Czasami pytam Boga, czy powinnam się zabić. Proszę Go o znak." ~ Josie

"Przepraszam, Lori, że masz koszmary. Przepraszam, że twój tata zginął, wpychając cię do samochodu. Przepraszam, że zamknęli wszystkich 0 razem - nie powinnaś tu być. Przepraszam, że nie mam dla ciebie i innych już nic. Przepraszam, że tylu umarło. Przepraszam, że umarłam" ~Josie


"Zabójczyni i Czerwona Pustynia"

"Wszystko zależy od tego, kto opowiada  historię" - Celaena

"Żebym nie zapomniała o czym? (...) O tym, że wszystko ma swoją cenę". - Celaena i kupiec

"Jeśli nauczysz się znosić swój ból, będziesz w stanie przetrwać wszystko. Niektórzy ludzie wchłaniają cierpienie, przyzwyczajają się do niego, a nawet zaczynają go kochać. Inni pogrążają się w rozpaczy lub jakoś o nim zapominają. Jeszcze inni przekuwają swój ból w gniew" - Niemy Mistrz

"Zabójczyni i podziemny świat"

"Chciałem, by przysiągł, że już nigdy więcej nie tknie cię nawet palcem. Powiedziałem, że wybaczę mu, jeśli mi to obieca" - Sam


"Cóż, ale ja przejmuję się tym, co myślisz o mnie. Przejmuję się tym tak bardzo, że zostałem na tym okropnym przyjęciu wyłącznie dla ciebie. Przejmuję się do tego stopnia, że pójdę na tysiąc podobnych, by móc cieszyć się tymi nielicznymi chwilami, gdy patrzysz na mnie z góry, jakbym liczył się mniej od brudu pod twymi butami." -  Sam

"Kocham cię - powtórzył i znów nią potrząsnął. - Od lat. A on cię skrzywdził i zmusił mnie do przyglądania się kaźni, bo od dawna zdawał sobie z tego sprawę. Al gdybyś miała wybrać, wybrałabyś Arobynna, a ja tego nie zniosę!
(...)
Jesteś przeklętym idiotą! - szepnęła Celaena, łapiąc go za materiał tuniki. - Jesteś kretynem, osłem i przeklętym idiotą!
Sam wyglądał, jakby został uderzony, ale dziewczyna nie przerywała. Ujęła jego twarz i dodała:
- Bo wybrałabym ciebie."


Obejrzane filmy

"The  Boy"  ~ 3.02.2016 (recenzja)
"Moje córki krowy" ~ nie pamiętam daty :p



Opublikowane posty

W tym miesiącu na blogu opublikowane zostały 8 postów. W tym 1 Tag, 1 ogłoszenie parafialne, 1 film, 1... dodatkowy post, oraz 4 książki












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz