poniedziałek, 26 grudnia 2016

NAJZABAWNIEJSZA RODZINNA WYCIECZKA | "DROGA PRZEZ MĘKĘ" | JEFF KINNEY #CÓRKA ZEUSA


Tytuł oryginału: Diary of a Wimpy Kid: The long Haul
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Ilość stron: 221
Seria: Dziennik cwaniaczka*
Tom: 9*
*Dziennik cwaniaczka*Rodrick rządzi*Szczyt wszystkiego*Ubaw po pachy*Przykra prawda*Biała gorączka*Trzeci do pary*Zezowate szczęście*Droga przez mękę*Stara bieda*Double down*
*Książek nie trzeba czytać po kolei*



Tytułowym cwaniaczkiem jest Greg Heffley,główny bohater i narrator całej serii, gdyż właśnie on prowadzi ów dziennik. W całej serii poznajemy przezabawne losy jego, jego znajomych i rodziny. W dziewiątym tomie, czyli „Droga przez mękę” całą rodziną wyruszają na wycieczkę samochodową, gdzie spotykają ich różne przypadki.



Serię „Dziennik cwaniaczka” czytałam w podstawówce i naprawdę uwielbiałam przygody Grega, gdyż można się przy nich nieźle ubawić. Nawet dziś przez niektóre sytuacje wybuchałam śmiechem.
Książka napisana jest prostym, łatwym językiem, ponieważ skierowana jest bardziej do młodszych czytelników. Przepełniona jest również rysunkami, przez co czyta się ją błyskawicznie. Wystarczyła mi godzina, aby ją skończyć.
Jest wspaniała, aby przez chwile zapomnieć o problemach i po prostu przyjemnie spędzić czas. Wspaniale było powrócić do tamtych czasów, gdy zachwycałam się całą serią J

9/10


Serdecznie polecam :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz