piątek, 30 grudnia 2016

12 najlepszych książek 2016 roku! #Córka Zeusa

Hej!
Wszędzie widać podsumowania roku, albo ulubione książki w nim przeczytane. Także tak. Powoli zbliża się koniec 2016, więc wypadałoby coś o nim napisać.
Nie wiem ile książek przeczytałam w tym roku... Jedyne, co o tym wiem, to że w październiku były to cztery książki, tak samo w listopadzie (1460 stron, co wychodzi około 49 stron na dzień), a w grudniu dziewięć pozycji (2977 stron, co wychodzi około 96 stron na dzień).
Dlaczego taka dziwna liczba? Hm... Po prostu zapisywałam książki, które naprawdę zapadły mi w pamięć i wyszło ich akurat dwanaście.
Na samym początku chcę powiedzieć, że nie jest to lista książek, które zostały wydane, tylko przeczytane przeze mnie w 2016 roku. Zostały ułożone w kolejności od najbardziej ukochanej do najmniej, ale nadal zalicza się do najlepszych książek

1. "Katedra Marii Panny w Paryżu" Victor Hugo
Recenzja: klik
2. "Cień wiatru" Carlos Ruiz Zafon
klik
3. "Słowik" Kristin Hannah
klik
4.  "Drużyna Pierścienia" J. R. R. Tolkien
5. "Szklany Tron" Sarah J. Maas
klik
6. "Król kruków" Maggie Stiefvater
klik
7. "Ja, diablica" Katarzyna Berenika Miszczuk
klik
8. "Bazar złych snów" Stephen King
klik
9.  "Ognisty Tron" Rick Riordan
klik
10. "Zabójczyni i podziemny świat" Sarah J. Maas
klik
11. "Chłopiec w pasiastej piżamie" John Boyne
klik
12. "Greccy bogowie według Percy'ego Jacksona" Rick Riordan, John Rocco



***

Jak widać, najbardziej podobała mi się "Katedra Marii Panny w Paryżu". Jeśli śledzicie naszego boga już jakiś czas, zapewne to zauważyliście. Książka była dla mnie po prostu niesamowita i piękna *.* A do tego zapoznałam się z nią dzięki... Programowi telewizyjnemu "Twoja twarz brzmi znajomo"... Naprawdę! Pamiętam, że była tam piosenka 'Belle' z musicalu, który potem zobaczyłam i... ZAKOCHAŁAM
SIĘ! Książka była równie fantastyczna, a 10 grudnia tego roku widziałam polską wersję 'Notre Dame de Paris'!!! Ogólnie to... Polecam ;)

Prawie tak samo pokochałam "Cień wiatru" Zafona... A "Słowik" jest już w trochę innych klimatach, bo Francja w czasie wojny... Jest to naprawdę piękna pozycja, ukazująca walkę kobiet, ale walkę w dwóch znaczeniach...


Także to są moje ulubieńce z 2016 roku. Zobaczymy co przyniesie nam nowy rok :D Do przeczytania! :3
Córka Zeusa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz