środa, 1 marca 2017

WRAP UP Luty 2017 #Córka Zuesa



Hej!

Witam was już w marcu! Nie wiem jak wam, ale mi ten rok, mimo że jest dopiero trzeci miesiąc, leci błyskawicznie. Przepraszam, że tak rzadko dodaję ostatnio posty, ale gorzej u mnie z czytaniem, ponieważ jestem w trzeciej klasie gimnazjum i za chwilę mam testy, więc mam nadzieję, że mnie rozumiecie. Bez zbędnego przedłużania… Czas na na Wrap up!
Książki, które przeczytałam:

1.    1.    „Dziedzictwo ognia” Sarah J. Maas (654 strony) – 10.02 (RECENZJA)
2.       2. „Mały Książę” Antoine Saint-Exupery (78) – 10.02
3.   3.    „Ogromne okno” Lemony Snicket (221) – 12.02
4.      4. „Doktor Jekyll i pan Hyde” Robert Louis Stevenson (84) – 13.02
5.       5. “Pretty Little Liars. Kłamczuchy” Sara Shepard (278) – 19.02 (RECENZJA)
6.       6. “Osobliwe I cudowne przypadki Avy Lavender” Lesley Walton (299) – 24.02 (RECENZJA DERYN SHARP)
7.       7. „PLL. Bez skazy” Sara Shepard (312) – 27.02

Najlepsza lutowa książka: „Pretty Little Liars. Kłamczuchy” Sara Shepard
Najgorsza styczniowa książka: „Ogromne okno” Lemony Snicket

Łączna ilość przeczytanych stron: 1926
Co daje na dzień: około 69 stron

Blog J

Opublikowane posty: 4 (o matko, nie wiedziałam, że aż tak słabo!)
Recenzje: 3
Ilość wyświetleń aktualnie: 7218
Ilość wyświetleń w styczniu: 355
Komentarze: 12

Dziękujemy wam, że mimo naszej lutowej nieobecności, wchodziliście na bloga i komentowaliście posty :D Wiele to dla nas znaczy i spróbujemy poprawić się w marcu :D

A jak wam minął luty? Ile książek przeczytaliście?

W najbliższym czasie możecie spodziewać się recenzji:

Łowczyni” Virginia Boecker
PLL. Bez skazy” wraz z recenzją „PLL. Doskonałe

Miłego marca :D

Córka Zeusa 

2 komentarze:

  1. 7 książek jak na luty i tyle nauki? To bardzo dobrze, zazdrościmy :P
    PS- powodzenia w nauce do egzaminów! trzymamy kciuki! <3

    OdpowiedzUsuń