środa, 31 sierpnia 2016

TMI Tag #Wampiratka


Cześć i czołem!

Jak widzicie dzisiaj przychodzę do was z TIEMAJ Tag! No cóż... zostałam nominowana, więc trzeba co nie? ;) No to do dzieła!


1. Która fikcyjna postać ma najlepszy styl?
Na pewno Calaena Sardothien z "Szklanego Tronu" (Ciii wcale nie papuguję od Córki Zeusa). Ale oprócz tego również Isabelle Lightwood z serii "Dary Anioła" ma to coś.

2. Twoje fikcyjne zauroczenie?

O jezuniu! Ile ja ich mam!? Gdybym miała wszystkich wymieniać nie starczyłoby 100 stron xD No, ale takie moje najgłębsze (( ͡° ͜ʖ ͡°)) zauroczenie to Jace z "Miasta Kości",Finnick z "Igrzysk Śmierci" oraz wszyscy bracia Drake z serii pt. "Kroniki rodu Drak'ów".


3. Czy kochałaś kiedyś postać a potem zaczęłaś jej nienawidzić?
Hmmm... Nie przypominam sobie... Wiecie ja mam tak, że większość bohaterów lubię. Naprawdę! Fandom nienawidzi tej postaci, a ja... no cóż xD 
(Wampiratka zawsze pisze i gada nie na temat ;-;)

4. Najcięższa książka na twojej półce!

Wydaje mi się, że jest to "Namiestniczka" od Wiery Szkolnikowy (raczej źle odmieniłam imię i nazwisko...).

5. Masz jakieś książkowe plakaty?

Oczywiście! M.in. z "Pamiętników Wampirów", "Igrzysk Śmierci" oraz "Darów Anioła".

6. Masz jakąś książkową biżuterię?

Mam jeden wisiorek, na którym jest zawarte kilka fandomów, mianowicie: ":Dary Anioła", "Igrzyska Śmierci", "Percy Jackson", "Niezgodna", "Harry Potter".


7.Książkowa para, której kibicujesz?
Malec *.*
Nie chciałam, aby DA co chwilę się powtarzało... ale cóż... nie umiem inaczej T_T

8. Ulubiona seria książek?

Są nimi: "Dary Anioła", "Kroniki Rodu Drake'ów", "Szklany Tron" oraz "Władca Pierścieni".


9. Jaką książkę polubiłaś tak bardzo, że chciałabyś aby była kontynuowana?

Nie przychodzi mi teraz nic do głowy.

10. Ulubiona powieść jednotomowa?

"Złodziejka Książek".

11. Od kiedy czytasz?

Niestety nie od zawsze byłam molem książkowym. Kiedyś ich nienawidziłam. Zmieniło się to dopiero na początku czwartej klasy podstawówki. Zmianę tą zawdzięczam serii książek pt. "Zmierzch", którą swego czasu ubóstwiałam.

12. W którym domu Hogwartu jesteś?

Kiedyś miałam faze na Slytherin, potem pokochałam Ravenclaw... Ale teraz wiem, że pasuje do Hufflepuff <3  Uwielbiam tamtą atmosfere i nadaje się idealnie xD (czytaj: niezdara ze mnie).

13. Czego szukasz w książce?
To dziwne, ale... naprawdę nie wiem. Nie szukam niczego konkretnego. Chociaż najbardziej lubię czytać książki, gdzie jest wykreowany własny, niepowtarzalny świat <3

14. Ulubiony cytat?

"-Masz straszne blizny - rzekł cicho.
Zabójczyni oparła dłoń na biodrze i podeszła do drzwi garderoby.
-Wszyscy nosimy blizny, Dorian. Jedyna różnica polega na tym, że moje są bardziej widoczne od innych." <3

15. Najmniej lubiana książka?

Chyba nie mam takowej...


16. Kiedy ostatnio płakałaś przy książce?

Szczerze? Wyjdę na bezduszną czy coś... ale nigdy ;-;

17. Ostatnia książka, której dałaś 10/10?

Ostatnio ponownie czytałam "Złodziejka Książek" i to ona zasłużyła sobie na taki wynik :)

18. Ulubiony tytuł?

"Ślepowidzenie". Nie czytałam jeszcze niestety, ale tytuł na pewno jest wspaniały :D.

19. Ostatnio przeczytana książka?

"Syndykat Pająka" - Andreas Franz

20. Co teraz czytasz?

Aktualnie czytam "Mroczne Umysły"  pożyczone od Córki Zeusa.

21. Ostatnio obejrzany film na podstawie książki?

Niech się no zastanowię... O! Już wiem! "Harry Potter".

22. Bohater książkowy, z którym chciałabyś pogadać?

Przede wszystkim Calaena Sardothien, tak samo zresztą jak Luna Lovegood, czy Lucy z "Księżniczki Wampirów".

23. Autor z którym chcesz porozmawiać?

Cassandra Clare. Muszę się dowiedzieć jak dostać się do Idrisu *-*


24. Książkowy świat, w którym chciałabyś żyć?

Myślę, iż najbardziej w świecie Nocnych Łowców.

25. Kiedy ostatnio powąchałaś książkę?

Tak naprawdę, to wącham ją za każdym razem kiedy jakąś otwieram :D


26. Ulubiony magiczny przedmiot?

Młot Thora albo Jedyny Pierścień z "Władcy Pierścienia". Nie mogę się zdecydować.

27. Twoje miejsce w drużynie Quidditcha?

Naprawdę nie mam pojęcia! Cieszyłabym się z każdego!

No i to by było na tyle! Jeśli ktoś przeczytał to morze błędów (jak zazwyczaj) w takim razie dziękuję oraz gratuluję! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz