wtorek, 30 sierpnia 2016

Niepopularne opinie o popularnych książkach Tag #Córka Zeusa



Cześć i czołem moi kochani!
Wiem, że jestem beznadziejna w Tagach (nikt nie musiał mi tego mówić... Ja znam prawdę xD), ale często je robię, kiedy wiem, że długo nie będzie postu. Jednakże... Tagi takie jak ten, który zaraz zobaczycie, myślę, że nie wychodzą mi źle, ponieważ odpowiadać na pytania dotyczące książek, mnie, moich czytelniczych nawyków lubię, ale jeśli mam wylosować bohatera, który ma robić coś tam i coś tam... Wiem, że kiepsko mi wychodzą xD
Dlatego zapraszam was na Unpopular Opinions Tag! Wydaje mi się, że nie hejtowałam nic, ale jeśli ktoś się tak poczuje to przepraszam! Jednak jest to tylko i wyłącznie moja opinia :3
Miłego czytania!

(tak wiem, zapomniałam "s' xD)


1.  Popularna książka lub seria, której nie lubisz.
Bardzo nie podobała mi się pierwsza część „After” i zapewne nie będę kontynuować tej serii.

2.  Popularna książka lub seria, której wszyscy nienawidzą, ale ty kochasz.
Może to nie jest tak, że ludzie jej nienawidzą, ale ta seria/te książki (nie przeczytałam całej serii, tylko dwie części, bo ktoś od roku nie oddaje trzeciej do biblioteki ;-;) nie są wybitnym dziełem, są przeciętne, nawet ja to wiem, ale mi się podobały. Nie kocham ich, ale… Wciągnęły mnie i są to „Naznaczona” i „Zdradzona”, czyli dwie pierwsze części „Domu Nocy”.

3.  Trójkąt miłosny, w którym bohater/bohaterka, według Ciebie, wybrała złą osobę LUB literacka para, której nie lubisz.
Hm… Przyznam, że mam problem z tym pytaniem… O wiem! Harry Potter… Wybaczcie, ale nie lubię Ginny… Z drugiej strony nie wiem z kim mógłby być Harry, bo nie z Hermioną… Może z Cho?

4.  Popularny gatunek literacki, po który rzadko sięgasz.
Jak pewnie wiecie, albo nie wiecie nie lubię romansideł i tylko w tym roku przeczytałam kilka, ale naprawdę nigdy nie czytałam romansów. Zawsze fantasy, horrory, czy science fiction, ale nigdy ckliwych historyjek. Nie czytam też kryminałów.

5.  Popularny bądź uwielbiany bohater, którego ty nie lubisz.
Mam kilku takich. Jest to, jak już wspomniałam w tym Tagu, Ginny z „Harry’ego Pottera”, ale też Gale z „Igrzysk śmierci”, Chaol ze „Szklanego Tronu”, Teresa i Brenda z „Więźnia Labiryntu”.

6.  Popularny autor, do którego nie jesteś przekonana.
Jest to John Green. Przeczytałam dwie książki tego pana, mianowicie „Gwiazd naszych wina” i „Papierowe miasta” i nie urzekły mnie. Raczej nie będę sięgać po jego książki.

7.  Popularny wątek/motyw, którego masz już dosyć.
Walka ze złym rządem bądź organizacją… Ehh, powiedzmy sobie szczerze… Ile książek dla młodzieży nie porusza teraz tego wątku (i nie jest romansidłem). Ogay, nie mówię, że takich nie ma, ale są one rzadkością.

8.  Popularna seria, której nie chcesz przeczytać.
Nie ciągnie mnie do „Niezgodnej”. Nie przeczytałam jej jeszcze, nie obejrzałam też filmu, ale widziałam/słyszałam wiele recenzji. Po prostu wiedząc o czym to jest, czuję, że to co jest w tej książce – ja to znam. Jednak obiecałam znajomej, że się za to zabiorę… 

9.  Mówi się, że „książka jest zawsze lepsza od filmu”, ale który film lub serial, podobał ci się bardziej niż serial?

Wydaje mi się, że jest to „Carrie”, nowsza wersja filmu, która mimo to, że bardzo, ale to bardzo odchodzi od książki Kinga, podobała mi się bardziej. Chociaż wiem, że ostatnio też coś takiego przeczytałam i obejrzałam, jednak nie mogę sobie przypomnieć… 

Mam nadzieję, że Tag wam się podobał! Co wy sądzicie o tych książkach? Czy mamy podobne opinie? :D
Miłego przedostatniego dnia wakacji :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz