sobota, 13 sierpnia 2016

TMI tag #Nike

Witam, mam na imię Nike i jestem nową pisarką/recenzentką/blogerką.
Zanim zacznę pracować nad postami, chcę abyście mnie trochę poznali.
Dlatego, korzystając z zaproszenia Córki Zeusa, przedstawiam Too Much Information tag.

1. Która fikcyjna postać ma najlepszy styl?
Eadlyn Schreave z serii "Selekcja".
Potrafi połączyć własne upodobania z wymaganiami spełnianej funkcji.

2. Twoje fikcyjne zauroczenie?
Noah Shaw.

3. Czy kochałaś kiedyś postać a potem zaczęłaś jej nienawidzić?
Przeciwnie. Kiedyś nienawidziłam takich postaci jak Hazel z "Olimpijskich Herosów" oraz Eadlyn z "Selekcji", ale po lepszym poznaniu ich historii, to uczucie zniknęło.

4. Najcięższa książka na twojej półce!
"Fionavarski gobelin" autorstwa Guy Gavriel Kay.

5. Masz jakieś książkowe plakaty?
Nie.

6. Masz jakąś książkową biżuterię?
Nie.

7. Książkowa para, której kibicujesz?
SPOILER
Uwielbiam Percabeth oraz Maxericę, ale ponieważ te pary są już bezpieczne (autorzy nie planują wznawiania ich historii) aktualnie kibicuję MADNESS
(Mara Dyer i Noah Shaw).
KONIEC SPOILERA

8. Ulubiona seria książek?
"Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy" Ricka Riordana.
Dzięki niej zakochałam się w czytaniu.

9. Jaką książkę polubiłaś tak bardzo, że chciałabyś aby była kontynuowana?
"Przynęta" autorstwa José Carlosa Somozy.
Fascynuje mnie przedstawiony w niej świat mask i filii.
Z chęcią przeczytałabym o nim więcej.

10. Ulubiona powieść jednotomowa?
Wymieniona powyżej.

11. Od kiedy czytasz?
Zaczęłam czytać zanim nauczyłam się pisać. Załóżmy, że miałam wtedy pięć lat.

12. W którym domu Hogwartu jesteś?
Pozwolę zadecydować Tiarze Przydziału, choć najbardziej lubię Ravenclaw.

13. Czego szukasz w książce?
Dobrej fabuły.

14. Ulubiony cytat?
"Czytałam, by uzupełnić wiedzę i zagłuszyć złe wspomnienia. Odkryłam, że im więcej czytam, tym głębsze stają się moje myśli, tym szersze staje się moje spojrzenie, a emocje mniej płytkie."
~ "Przeżyć" Yeonmi Park

15. Najmniej lubiana książka?
Wybieram "19 razy Katherine" Johna Greena.
Książka nie jest zła, ale zdecydowanie czytałam lepsze.

16. Kiedy ostatnio płakałaś przy książce?
Nigdy nie płakałam przy książce.

17. Ostatnia książka, której dałaś 10/10?
"Przynęta".

18. Ulubiony tytuł?
"Lewa ręka Boga".

19. Ostatnio przeczytana książka?
"Czerwona Królowa" Victorii Aveyard.

20. Co teraz czytasz?
Jestem w połowie czytania "Gry o Tron".

21. Ostatnio obejrzany film na podstawie książki?
"Wielki Gatsby". Zamierzam przeczytać angielską wersję książki do końca tego roku.

22. Bohater książkowy, z którym chciałabyś pogadać?
Magnus Bane. Spytałabym go co u Aleca oraz gdzie kupić najlepszy brokat.

23. Autor z którym chcesz porozmawiać?
Rick Riordan. Chcę podziękować mu za napisanie książek, które ukształtowały mnie jako osobę.

24. Książkowy świat, w którym chciałabyś żyć?
"Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy".

25. Kiedy ostatnio powąchałaś książkę?
W zeszłym miesiącu, szukając nowych książek z Wampiratką i Córką Zeusa.

26. Ulubiony magiczny przedmiot?
"Płynne Szczęście".

27. Twoje miejsce w drużynie Quidditcha?
Szukająca.

Gratuluję wytrwałym czytelnikom.
W ramach podziękowań zdradzę czego możecie oczekiwać w moich kolejnych postach:
- "Dusza cesarza" Brandona Sandersona,
- "Mam na imię Lucy" Elizabeth Strout,
- przemyślenia po przeczytaniu angielskiej wersji "Wielkiego Gatsby'ego".

                                                   Do zobaczenia,
                                                                       Nike

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz