środa, 31 sierpnia 2016

Lipiec i sierpień w moim obiektywie :3 #Córka Zeusa

Hej!
Na pewno wiecie, co dzisiaj jest...
Tak, dokładnie! Imieniny Izabeli i Rajmunda!
Nie, nie o to chodzi xD
Dzisiaj, nie da się ukryć, jest ostatni dzień wakacji (oraz Dzień Bloga/Blogerów... Przed chwilą się dowiedziałam xD). Ten czas minął tak szybko, a już jutro idziemy do szkoły....
Zauważyłam, że zawsze kiedy coś się dzieje, ja dodaję posty, takie jak: Boże Narodzenie 2015, Wielkanoc 2016, itp. itd. Nie dodałam postu Wakacje 2016 :o (toż to skandal!), ale dlatego chcę wam pokazać w kilku zdjęciach, jak minęło mi wolne, co porabiałam, a wy w komentarzach napiszcie, jak wy spędzaliście ten czas!
W te wakacje nie wyjechałam nad morze nad tydzień, nie wylegiwałam się nad jeziorem, ani nie chodziłam w górach, Spędzałam je raczej z rodziną i znajomymi (i książkami), ale raczej na miejscu. Z takich odskoków od rutyny to wyjechałam na jeden dzień nad morze do Ustronia Morskiego (byłam po raz pierwszy i bardzo mi się podoba ta miejscowość *.*), gdzie naprawdę starałam się (a było słonecznie) opalić, ale nadal jestem blada, jak ściana ;-; Wyjechałam z Nike, Wampiratką i Deryn Sharp (która tak w ogóle jest naszą nową recenzentką! Yay :3) pod namiot do Przybrodzina na około tydzień, było super, ale znalazłyśmy chyba z cztery szczypawice, z czego trzy w naszej komorze! Narywałyśmy z dziewczynami też film "Notre Dame de Paris", z których nagrań możecie zobaczyć w tym poście zdjęcia. Byłam u cioci na tydzień. Obejrzałam serial "Dom Grozy", w którym się zakochałam i jeśli go nie widzieliście to gorąco wam go polecam! Ogólnie odświeżyłam sobie gust muzyczny i zabrałam się za seriale. Chciałam obejrzeć "Pamiętniki wampirów", ale... ekhem...  Skończyłam na pierwszym odcinku.... Wiem, jestem słaba... Chodziłam na spacery, dużo korzystałam z biblioteki i spędzałam czas (jak już pisałam) z rodziną i przyjaciółmi.
Ogólnie czas minął mi naprawdę miło i mam nadzieję, że wam też :3 A tu chciałabym pokazać wam wspomniane wcześniej zdjęcia <3
Miłego ostatniego dnia wakacji ^^

(Ustronie*)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz